TKYS - 3 Aylık Tüketim Çıkış İşlemleri

 



Taşınır kayıt yönetim sisteminden (3) üçer aylık dönem tüketim çıkışları nasıl yapılır.


TKYS 3 AYLIK DÖNEM TÜKETİM ÇIKIŞ İŞLEMLERİ


1.AŞAMA

*Taşınır Raporlar tıklanır

*Taşınır raporlar tekrar tıklanır

*Tüketim malzemeleri dönem çıkış raporu tıklanır

*Yıl / Dönem / Ambar seçilir

*Rapor tıklanır

 

Alınan rapor taşınır kayıt yetkilisi, taşınır kontrol yetkilisi ve harcama yetkilisi imzalayarak Mal Müdürlüğü ve/veya Stratejiye Birimine üst yazı ile gönderilir.

 

2.AŞAMA

*Taşınır mal işlemleri

*Onaylı taşınır işlem fişleri

*Tif çeşidi (çıkış tifleri ) seçilir

*İşlem tipi (tüketim malzeme çıkışı) seçilir

*Arama tıklanır.

*TİF ler listelenir.

*Dönem içindeki yapılan en son TİF seçilir.

*Vif oluştur ve Gönder tıklanır.

 

(son tif gönderildiğinde sistem otomatik olarak tüm dönemdeki TİF'i VİF oluştur yaparak gönderir.)


Kenan YILMAZ

Mutemet/Yazar

 


Yorum Gönder